قبل از هر چی باید بگم به دلیل اینکه بنر قبلی وبلاگ یخورده نامفهوم بود تصمیم گرفتم بنر جدیدی رو طراحی کنم و در وبلاگ استفاده کنم که امیدوارم ازش خوشتون بیاد.

در این پست دو تصویر متنوع از محرم کارمزد ارائه می کنم . و امیدوارم در طی چند روز آینده با پست های متنوع و کمی تمرکز روی حسینیه امامزاده حسن ( چون من خودم در امامزاده حسن هستم و با توجه به اینکه میثم خادمی در وبلاگ روستای کارمزد برنامه های حسینیه اعظم رو تحت پوشش قرار میده ) در خدمت شما باشم.


(عزاداری و استقبال از هیئت ابوالفضل (ع))( روز هشتم )

خادم هیئت ابوالفضل (ع)



لینک مرتبط : تصاویر محرم ، کارمزد غرق در ماتم