زمستان 90
با عرض سلام خدمت تمام هم محلي هاي عزيز و بازديدكنندگان
من ابتدا لازم مي دونم يه توضيحي راجع به پست قبلي بدم. در پست قبلي اصلا به دنبال تخريب يا توهين به كسي نبوديم و اين موضوع از نظراتي را كه تاييد شده مي بينيم بعضي از نظرات ديگه اي هم بود كه با عرض معذرت خدمت اون ها نمي تونستم آن نظرات را تاييد كنم چون به نظرم اين وبلاگ و شخص خود من به دنبال اين گونه مسائل نيستم. هدف از پست قبلي و مطرح كردن آن اين بود كه همه ما وبلاگ نويسان بدانيم، اين مسوليتي را كه خودمان داوطلبانه آن را انتخاب كرديم ، مسوليتي بسيار بزرگ و سنگيني است و آن را جدي بگيريم.
بايد اعتراف كرد زمستان يكي از فصل هاي كم نظير روستاي كارمزد مي باشد. زمستان امسال هم از همان ابتداي فصل با بارش برف شروع شد و زيبايي خاصي به كارمزد داده . و اميدوارم كه از اين تصاوير كه آقا حافظ نوروزنژاد تهيه كردند خوشتون بياد.
در پایان شعری از رضا حسین حسنی در باب وطن و برف :
ایکاش یکی باشدو دعوت کندم سوی وطن یا که مرگم برسد بوسه زنم روی وطن
ایکاش که غربت بگشاید غل و زنجیر بزنم غلط در آن برف و یخ کوی وطن


