با سلام خدمت تمام عزيزان ، هم محلي ها و بازديد كنندگان

در اين پست خواستم يه يادي از اون هايي كه ما كارمزدي ها خاطرات بسيار زيادي با اون ها داريم خاطرات تلخ ، خاطرات شيرين . من كه هميشه اين فيلم ها و عكس هاي قديمي هاي كارمزد رو ميبينم كه يه دوره اي كنار ما بودند در غم وشاد هاي هم شريك بوديم بسيار دلگير و ناراحت مشم.

ولي ما كارمزدي ها مردمي هستيم كه هميشه به ياد گذشتگان و كساني از بينمان رفتند هستيم و قدرشون رو ميدونيم. مخصوصا وقتي تابستون ميشه روز هاي پنجشنبه هر هفته كه ميشه وقتي همه اهالي محل با هم به سمت قبرستان هاي محل ميرن يه حالت خاصي تو محل حاكم ميشه كه واقعا وصف ناپذيره . بايد اذعان داشته باشيم كه مردم محلمون بسيار قدرشناسند اين نه غلو و نه اغراق.

هوایت کرده ام بابا ...
هوای چهره شادو لب خندان تو
هوای مهربانی های صد چندان تو

هوایت کرده ام بابا بیا در خواب من گاهی
هوای آن نوازشهای بی پایان تو

هوای آن صدای تو سر و جانم فدای تو
هوای آن صفا و گرمی دستان تو

هوس کردم ببوسم سیر ، چشمانت
که غصه رخت بر بندد زجانم جان تو

شاعر : رضا حسین حسنی







بابت كيفيت عكس ها از شما عذر خواهي مي كنم ، چون اين عكس ها يخورده قديمين و از رو فيلم ها گرفته شده يخورده كيفيتش پايينه ولي شما به بزرگواريتون ببخشيد.

در پايان صلواتي براي شادي روح اين عزيزان بفرستيد.