با پیشکسوتان ورزش +1
با سلام
چند مدت پیش یه قولی به شما داده بودم که می خوام یه کار نو و متفاوت که تو وبلاگ های دیگر کارمزد ندیده بودیم رو تو وبلاگم قرار بدم . این کار جدید اینه که می خوام هر چند وقت مصاحبه ای را با یکی از اهالی کارمزدی در هر زمینه از ورزشی گرفته تا اعضای شورای محل و روحانیون در رابطه با مسائل مختلف و ... ، انجام بدم.
حتما این مصاحبه خواندنی رو بخونید ضرر نمی کنید.
در این پست می خوام با یکی از پیشکسوتان فوتبال که در حال حاضر هم زحمات زیادی برای برگزاری مسابقات می کشند ، مصاحبه خوب و مفیدی رو داشته باشم.
مشخصات فردی و توضیح مختصری از دوران فوتبالی
سلیمان ( بابا علی ) فتحی متولد 1345 و اولین باشگاهی که در آن چند سالی عضو بودم ، شاهین بود و بعد استقلال را با دوستان تشکیل دادیم و سالها با غم و شادی در این تیم فعالیت داشتم و با تیم استقلال از زمین سبز فوتبال خداحافظی کردم و بعد از آن بعنوان سرپرست تیم استقلال تاکنون مشغول فعالیت هستم .

تاریخچه فوتبال کارمزد
سال 1355 توپ فوتبال توسط آقایان کاووس فتحی و شهید نقد علی فتحی وارد کارمزد شد یادم می آید آنها توپ را به روی همدیگر شوت می کردند که من آن زمان از شوتی که به همدیگر می کردند می ترسیدم . یواش یواش تعداد افراد زیاد شد و اولین بازی بین پایین محله و بالا محله برگزار شد که به نوعی جنبه نمایشی داشت بعدها دو تیم شاهین و وحدت تشکیل شدند که اولین تیم های کارمزد بودند و بیشتر بازیها بین این دو تیم و بعدها با روستاهای همجوار برگزار می کردند .

به یاد ماندنی ترین بازی فوتبال کارمزد
بیاد ماندنی ترین بازی فینال جام حذفی ولوپی بین دو تیم شهداء کارمزد و تاکسیرانی پل سفید بود که با درخشش بازیکنان کارمزد همراه بود .
یک خاطره خوب و یک خاطره بد از دوران فوتبالیتان
خاطره خوب از فوتبال زیاد هست یک روز با تیم شاهین برای بازی به روستای لیند رفتیم چون دروازه بان شاهین نیامده بود بنده ( سلیمان فتحی ) درون دروازه قرار گرفتم نیمه اول بازی با برتری دو بر صفر لیند خاتمه یافت وقت استراحت همه ماتم گرفته بودیم و من با اسرار زیاد از جمشید صالحی خواستم که یک نفر دیگر را درون دروازه بگذارد تا به خط حمله اضافه شوم ، ایشان قبول کرد و من نیمه دوم با زدن سه گل و با برد شیرین هفت بر سه شاهین بازی تمام شد .
خاطره تلخ که من به یاد دارم باخت در خود کارمزد با نتیجه هفت بر صفر مقابل شیردره بود یادش بخیر هر توپی داخل چارچوب ما می آمد ، گل شده بود.
گوشه ای از عملکردتان در صحنه فوتبال
از عملکرد من در فوتبال تشکیل اولین هیئت که آقایان شهریار ، چنگیز ، علی اشرف فتحی و دیگران بودند . بعد از آنها بنده بعنوان یکی از اعضاء سه گانه فوتبال تاکنون مشغول فعالیت هستم . در این دوران چند سال بعنوان مسئول کمیته داوران و چند سال عضو کمیته انضباطی و یک سال بعنوان مسئول کمیته انضباطی و مسئول برگزاری مسابقات و افتخار همکاری با دهیاری و شورای اسلامی و آقایان صداقت موسی نژاد و حسن حسنی و مرتضی قدمی و سروان خادمی و راننده ها آقایان علی خادمی و مصطفی کاظمی که این دو ایاب و ذهاب راننده بلدوزر را برعهده داشتند برای بزرگتر شدن زمین فوتبال کنونی که باز هم نیاز به همکاری دوستان دارد تا برای آماده شدن به یک زمین فوتبال خوب و درخور شان روستای کارمزد ، همکاری داشتم.
پیشنهاد شما برای بهبود سطح فوتبال کارمزد
رشد فوتبال کارمزد آماده و فراهم هست ولی مسئولین تیمها راه درست پیمودن خوب عمل نمی کنند . تمام تیم ها در قئم شهر سرگرم فوتبال هستند نه برای یادگیری بلکه برای رقابت با یکدیگر نیاز است سرپرستان و مربیان برای بهتر شدن و رشد فوتبال در کارمزد حداقل سی دی های آموزشی مربیان را دریافت کنند و برای بالا بردن سطح علمی مربیگری خود و دیگران آن را به شاگردان خود بیاموزند.
منتظر مصاحبه های خواندنی بعدی باشید.