پاییز زمستانه ..
دو تصویر بسیار زیبا از پاییز کارمزد که گویا خیلی زود زمستون شده ..... همین دو سه روز پیش ...


دو تصویر بسیار زیبا از پاییز کارمزد که گویا خیلی زود زمستون شده ..... همین دو سه روز پیش ...


دو تصویر دیدنی از محمد حسنی ( برار زای عزیز )
تصاویر بهاری سال 92 از جواد آذری
بقیه تصاویر در ادامه مطلب >>>>>>>>>
دوستان اگر تصاویری از کارمزد دارند می تونن به ایمیل وبلاگ( beheshtegomshodek@yahoo.com )ارسال کنند .
لینک های مرتبط : تصاویر بهاری ، برای مشاهده تصاویر ناب از کارمزد کلیک کنید
دو تصویر بهاری از بهار سال 92
بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو
بوی یاس جانمازترمه ی مادربزرگ
با اینا زمستونو سر می کنم
با اینا خستگی مو درمی کنم
شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب
بااینا زمستون وسر می کنم
بااینا خستگی مودرمی کنم
فکرقاشق زدن دخترناز چشم سیاه
شوق یک خیز بلنداز روی بته های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه ها
بااینا زمستون وسر می کنم
بااینا خستگی مودرمی کنم
عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عیدمدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب
بااینا زمستون وسر می کنم
بااینا خستگی مودرمی کنم
بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی
بااینا زمستون و سر می کنم
بااینا خستگی مو درمی کنم
دو تصویر زیبا ابری از کارمزد


برای این پست دو تصویر زیبا از زمستان گزو که از آرشیو عکسام آماده کردم ( تشکر از کسی که تصاویر رو تهیه کرده )


یه دوره ای یادم نمیره که وقتی صبح میشد و از در خونه میزدیم بیرون صدای انواع حیوانات اهلی از گاو گرفته تا .... بیرون میومد ، اصلا یه حال دیگه ای بود وقتی میزدیم بیرون میدیدیم که گاو ها بترتیب پشت سرهم از ایستگاه به سمت پایین حرکت می کردن ، واقعا الان که اون صحنه ها رو نداریم یا کم داریم ، حسرتشو می خوریم . جالب تر از اون هم غروبا بود که وقتی می خواستن برگردن برای بچه های خودشون چه ناله ها و صدا هایی که یر نمیدادن ...... یادش بخیر ...... چه دورانی بود ( البته ما که هنوز سنی نداریم ولی ....)
( بهترین دروازبان جهان در سال 2013 )
(عکاس : حافظ نوروزنژاد )
دو تصویر زیبا ، ارسالی توسط آقا محسن که همیشه به ما لطف دارن.

بقیه در ادامه مطلب >>>>>>>
واقعا بی نظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــره ...
در این پست دو تصویر زیبا از زمستان 91 کارمزد ، که آقا محسن عالیشاه به ایمیل وبلاگ فرستاده رو آماده کردم . ( همین سه هفته پیشه )

بقیه تصاویر در ادامه مطلب >>>>>>>>>
دوستان اگر تصاویری از کارمزد دارند می تونن به ایمیل وبلاگ( beheshtegomshodek@yahoo.com )ارسال کنند .
دو تصویر پاییزه بسیار زیبا ارسالی توسط
دوست خوبم آقا محسن عالیشاه . خدا کنه اجازه استفاده عکسارو از همینجا به
من بدن ؟؟؟!!!!!! ( داش محسن منتظر نظرت هستم )

بقیه تصاویر در ادامه مطلب ----->>>>>>>>>
چند تصویر خاص از ایام محرم در چند سال اخیر .
بقیه در ادامه مطلب ---->>>>>>>>>
چند تصویر از ریش سفیدان کارمزد و حضور همیشه پررنگشان در تکایا و برپاداشتن مراسمات عزاداری .
بقیه در ادامه مطلب ---------->>>>>>>>>>>
سه تصویر پاییزه بسیار زیبا که توسط آقا محسن عالیشاه گرفته شده ، آماده کردم .امیدوارم خوشتون بیاد .

هیچی نمیگم ..................................................

در این پست دو تصویر زیبا ارسالی توسط دوست خوبمون آقا حافظ ( با تشکر از ایشون که همیشه به ما لطف دارن )


با سلام به تمام بازدید کننده ها باید بگم که بدون حمایت و تشویق شما انگیزه ما هم برای آماده کردن مطلب جدید پایین میاد و اگه مدیر وبلاگ ها احساس انگیزه و انگیزش نداشته باشند نمی توانند مطالب در خور و مناسبی را آماده کنند و در نتیجه سطح کیفی وبلاگ های کارمزد پایین میاد ولی با حمایت و ورود بازدید کننده ها به مباحث وبلاگ و ساختن یک فضای مباحثه انگیزه کافی ایجاد میشه و مدیر وبلاگ ها برای یافتن مسئله خوب و مناسب برای طرح تلاش می کنند و همین امر باعث ایجاد یک فضای رقابتی و در نتیجه باعث افزایش سطح کیفی وبلاگ های کارمزد و انشاءالله باعث پیشرفت هر چه بهتر محلمون خواهد شد.
در این پست دو تصویر بسیار زیبا ارسالی توسط اذاخلی ریکا :


تصاویر بسیار زیبا ارسالی از رضا نوروزنژاد



<<<<<< بقیه در ادامه مطلب >>>>>>
انشاءالله در چند روز آینده چند تغییر در وبلاگ انجام خواهم داد ، امیدوارم که خوشتون بیاد.
در این پست تصاویری متنوعی از مه در کارمزد ، برای شما تهیه کردم . چهار تا از این عکس ها را خودم و یکی رو از تو آرشیو عکس ها پیدا کردم که نمی دونم کی تهیه کرده . با تشکر از این عکس بسیار زیبای ایشان ( تصویر دومی )



<<<<<< بقیه در ادامه مطلب >>>>>>
در این پست می خوام نقشه ای که در نوع خودش بهترین و کامل ترین اون هست و نام تمام محله ها و مناطق نوشته شده و توسط آقای کاووس فتحی تهیه شده رو در وبلاگ قرار بدم . بد نیست همراه این نقشه دو تصویر که یکی رو از گوگل ارث تهیه کردم و دیگری یه تصویر بسیار زیبا از کارمزده ( دقیقا نمی دونم کی تهیه کرده ) رو هم داشته باشم .
انشاءالله این نقشه ای رو که مشاهده می کنید به تفکیک مناطق در چندین پست مختلف در آینده نمایش خواهم داد تا بهتر بتونید ریز اطلاعات این نقشه رو مشاهده کنید.



بهار کارمزد دیگه جایی برای حرف زدن نداره فقط بایستی به تصاویر نگاه کرد و لذت برد. یه چند تا عکس از گل و شکوفه های بهاری که خودم تهیه کردم ، امیدوارم خوشتون بیاد.
این تصاویر به نظرم با شعر زیبای آقا سلمان هم زیباتر میشه.
دوباره بهار عطر گلهای لاله زار دوباره صدای جوی شالیزلر
دوباره نغمه بلبل خوش آواز دوباره شوق رفتن برای پرواز
دوباره باز شدن شکوفه های گیلاس دوباره عطر گلهای رازقی و یاس
دوباره رقص درخت چنار دوباره سبزی درخت انار
دوباره فصل نشای شالیزار دوباره فصل کاشت گندمزار
دوباره اومدن مه تو آسمون دوباره بارش نم نم بارون
دوباره صدای گوسفندان ییلاق دوباره کوچ پرستوهای قشلاق

1391/1/18
دوباره صدای هی هی چوپان دوباره هیاهوی بازی چوگان
دوباره جوشش چشمه های زلال دوباره رویش بوته های بلال
دوباره رقص گروهی قاصدک ها دوباره پرواز زیبای شاپرکها
دوباره عطر مست گل پونه میپیچه تو حیاط کوچیک خونه
دوباره صدای پدر بزرگ مهربون دوباره صدای قلقل و دود قلیون
دباره قدم زدن تو چمن دوباره خودنمایی گل یاسمن
خدایا بهارمان را خزان نکن مارا به حال خد رها مکن

1391/1/18
بهار حقیقی را کسانی درک می کنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند...
در همین چند روز آینده انشاءالله یه قسمت دیگه هم به وبلاگ اضافه می کنم .
<<<<<<<<<<<بقیه تصاویر در ادامه مطلب >>>>>>>>>>>
در این پست با توجه به روزهای آخر سال و فصل بسیار زیبای زمستان سه عکس بسیار فوق العاده از کارمزد رو آماده کردم که امیدوارم خوشتون بیاد. در این چند روز آینده هم سعی می کنم چند پست خوب داشته باشم.
یکی از کهنسالترین درخت های کارمزد


تصویری از آخرین روزهای زمستان ۹۰

اين تصاوير و تصاوير ديگه كه مشاهده مي كنيد ، بيشترش رو خودم تهيه كردم و بعضي از عكس هاي ديگه رو آقا حافظ خودمون لطف كردند ، تهيه نمودند.
اين تصوير مال همين امسال و سه يا چهار روز پيشه.

اين تصوير درخت آلوچه معروف خونمونه كه تمام فصل هاي سال يه زيبايي خاصي داره ، اما حيف كه عمرش كمه. اما درخت جلويي به محلي بهش ميگن فك ولي فارسيشو نمي دونم ( شما بگيد؟ )

******* بقيه در ادامه مطلب ******
با عرض سلام خدمت تمام هم محلي هاي عزيز و بازديدكنندگان
من ابتدا لازم مي دونم يه توضيحي راجع به پست قبلي بدم. در پست قبلي اصلا به دنبال تخريب يا توهين به كسي نبوديم و اين موضوع از نظراتي را كه تاييد شده مي بينيم بعضي از نظرات ديگه اي هم بود كه با عرض معذرت خدمت اون ها نمي تونستم آن نظرات را تاييد كنم چون به نظرم اين وبلاگ و شخص خود من به دنبال اين گونه مسائل نيستم. هدف از پست قبلي و مطرح كردن آن اين بود كه همه ما وبلاگ نويسان بدانيم، اين مسوليتي را كه خودمان داوطلبانه آن را انتخاب كرديم ، مسوليتي بسيار بزرگ و سنگيني است و آن را جدي بگيريم.
بايد اعتراف كرد زمستان يكي از فصل هاي كم نظير روستاي كارمزد مي باشد. زمستان امسال هم از همان ابتداي فصل با بارش برف شروع شد و زيبايي خاصي به كارمزد داده . و اميدوارم كه از اين تصاوير كه آقا حافظ نوروزنژاد تهيه كردند خوشتون بياد.
در پایان شعری از رضا حسین حسنی در باب وطن و برف :
ایکاش یکی باشدو دعوت کندم سوی وطن یا که مرگم برسد بوسه زنم روی وطن
ایکاش که غربت بگشاید غل و زنجیر بزنم غلط در آن برف و یخ کوی وطن




براي مشاهده عكس هاي ديگه به ادامه مطلب برويد.
اين امام زاده حدودا چند ماهي است كه در حال ساخت و ساز توسط متولي هاي عزيز اين امامزاده مي باشد كه تا به حال پيشرفت نسبتا خوبي داشته و انشالله با كمك مالي و معنوي اهالي اين روستا هر چه سريع تر مراحل ساخت و ساز آن به اتمام برسد.

براي ديدن عكس هاي ديگه از امامزاده حسن (ع) روستاي زيباي كارمزد به ادامه مطلب برويد.